Strona wykorzystuje pliki cookies.Nie pokazuj tego komunikatu ponownie ×

Regulamin Zawodów ""I Ekstremalny Dzikobieg" Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych"


 

                                     REGULAMIN
                 ,,1 EKSTREMALNEGO DZIKOBIEGU” 

     " MISTRZOSTWA POLSKI SŁUŻB MUNDUROWYCH W BIEGU EKSTREMALNYM"

 

         „ MIĘDZYNARODOWY DZIKI WEEKEND 2015”

 

  

1. CEL ZAWODÓW

popularyzacja biegania jako najprostszej formy ruchu i rekreacji fizycznej 
popularyzacja biegów rekreacyjnych oraz przełajowych 
zachęta do aktywnego spędzania wolnego czasu i prowadzenia zdrowego trybu życia
promocja miasta Police oraz walorów przyrodniczych Puszczy Wkrzańskiej  
rozwój przełajowych imprez biegowych w woj. zachodniopomorskim
popularyzacja sportów biegowych w służbach mundurowych

promocja zrównoważonej gospodarki leśnej oraz walorów przyrodniczych i turystycznych nadleśnictwa Trzebież


2. ORGANIZATOR i  KONTAKT

Wojciech Bobrowski – główny dyrektor biegu tel. 506 013 223
Izabela Bobrowska – zastępca dyrektora
Rafał Wójcik  – dyrektor logistyczny
Edyta Wójtowicz  – redaktor 
Stowarzyszenie Klub Biegowy Dzik
Gmina Police - współorganizator
OSiR Police - współorganizator
Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych

Państwowa Straż Pożarna
12 Brygada Zmechanizowana Szczecin

Nadleśnictwo Trzebież

 

e-mail: biegszlakiemdzika@gmail.com

Strony internetowe: www.kbdzik.pl ,   www.ekstremalnydzikobieg.blogspot.com


3. TERMIN I MIEJSCE 

 

Zawody odbędą się 23 (Niedziela) sierpnia 2015 r. w miejscowości Police k. Szczecina
START oraz META wszystkich biegów: polana obok stadionu OSiR ul. Piaskowa 97, Police
11:15 – START Biegu głównego pierwszych Grup 20 osobowych

 

4. TRASA.

 

1 Ekstremalnego Dzikobiegu

Urozmaicona trasa leśna: udeptane ścieżki, długie podbiegi i zbiegi, wąwozy, doliny, gałęzie, rowki, przeszkody wodne, liście, szuter, błoto, piasek i kamienie

Przeszkody: rowy, bagna, tunele, ściany, liny, woda, przeszkody z napięciem, błoto, błotne ściany zjazdowe,  wąwozy strome i wiele niespodzianek

 

Dystans: 5 km  głównie przez las ( LIMIT Czasowy 2h dla każdego zawodnika )

 

W Biegu Głównym pomiar czasu będzie przeprowadzony ELEKTRONICZNIE ZA POMOCĄ CHIPÓW dzięki Firmie SPORT-TIME. 

 

5. PROGRAM SZCZEGÓŁOWY 

 

I Ekstremalny Dzikobieg

 


8.00 w dniu 23.08.15r. - otwarcie biura zawodów (budynek SP8 ul. Piaskowa 99, Police)
10.15 - zamknięcie listy startowej biegu głównego 
10.40 - Koncert Zespołu „The Red Black Sappers”
11.15 - Start Ostry do Biegu Głównego oraz Mistrzostw Polski w biegu ekstremalnym na 5km - Pierwszej Grupy 20 osobowej ,  kolejne Grupy startują odpowiednio co 3 minuty
13:40 - 15.30 – wydawanie obiadu 
14:30 - Pieczenie Dzika
15.45 - wręczanie nagród
17.00 - zamknięcie biura zawodów
W dniu 21.08.15r. godz. 18:30-21:00,oraz w dniu 23.08.15r. od godz. 8:00 do 10:15 Wydawanie PAKIETÓW STARTOWYCH 
  (budynek SP8 ul. Piaskowa 99, Police)

 

6. UCZESTNICTWO

 

W biegu mogą uczestniczyć zawodnicy, którzy:

dokonają elektronicznego zgłoszenia, za pomocą formularza umieszczonego na stronie www.ekstremalnydzikobieg.blogspot.com – odnośnik I Ekstremalny Dzikobieg  (UWAGA: Zapisy do biegu będą również możliwe w dniu 21.08.2015 r. w biurze zawodów w dniu startu 8:00 – 10:30)
ukończyli 18 rok życia do dnia 23.08.2015r. (start w biegu głównym)
ukończyli 18 rok życia i przedstawią pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na start w biegu głównym
przedstawią zaświadczenie lekarskie o zdolności do czynnego uczestnictwa w przełajowych biegach długodystansowych lub podpiszą oświadczenie o takiej zdolności i starcie na własną odpowiedzialność
przedstawią dowód osobisty i legitymację służbową (w przypadku startu w kat. służb mundurowych takich jak wojsko, straż pożarna, straż graniczna, policja, straż miejska )

Uwaga!!! Limit uczestników: 300 opłaconych osób w biegu głównym

 

7. KATEGORIE 

OPEN Miejsca 1-3 Mężczyźni i Kobiety
Mistrzostwa Polski Służb Mundurowych  - OPEN Kobiety miejsca 1 - 6 , Mężczyźni miejsca 1 – 6
Drużyna Miejsca 1 - 3 – liczą się najlepsze czasy pierwszych 3 osób z drużyny.

Kategorie:
Kobiety / Mężczyźni - nagradzane 1 miejsca
K/M – 1   16 – 29 lat  (1986-1999)
K/M – 2   30 – 39 lat  (1976-1985)
K/M – 3   40 – 49 lat  (1966-1975)
K/M – 4   50  lat +      (1956-1965)


 

8. NAGRODY

gwarantowane medale pamiątkowe PUZZLE dla wszystkich zawodników którzy opłacą startowe do dnia 10.08.2015 (limit 300 osób) ( BUFF z opcją pakiety „Dziki Weekend”)
gwarantowany BUFF okolicznościowy dla zawodników, którzy opłacą startowe uwzględniając opłatę z pamiątką „Dzikiego Weekendu” do dnia 10.08.2015r.
pierwsza trójka zwycięzców w kategorii „Open” kobiet i mężczyzn otrzymają puchary „ Dzika” nagrody rzeczowe
wśród uczestników biegu głównego rozlosowane zostaną nagrody rzeczowe, vouchery, nagrody finansowe i nagrody niespodzianki 
puchary dla najlepszych trzech drużyn (warunkiem sklasyfikowania drużyny jest start co najmniej 3 jej zawodników, a liczą się najlepsze czasy Mężczyzn i Kobiet)
puchary 1-3 miejsca, nagrody rzeczowe dla najlepszych 3 zawodników służb mundurowych w Kategorii Mężczyzn i Kobiet

 

9. OPŁATY

 

 

UWAGA ZAPISY DRUŻYNOWE MINIMUM  3  OSOBY - OPŁATA DRUŻYNY np.(3,4,5..osób x 50 lub 70 zł.) DO 09 SIERPNIA OBOWIĄZUJĄ OPŁATY Z PIERWSZEGO TERMINU (zawodnicy zapisujący się indywidualnie opłacają według regulaminu) - ZAPRASZAMY


       PAKIET "MINI EXTRIM" BEZ BUFF…..

( Pakiet zawiera: Nr startowy, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie, dziki sms z wynikiem)

- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,1 Ekstremalny Dzikobieg” wynosi 50 złotych , ( 15 EURO )
- od 27 czerwca 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 55 złotych, ( 18 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  w tym terminie organizator nie zapewnia medali ograniczone w ilości  300 szt.)
- w dniu 23.08 2014r. opłata wynosi 100 złotych  ( 30 EURO )  (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 10:15)
UWAGA!   Odzyskanie opłaty Startowej Np. aby wynosiła 0 złotych - decydując się na którykolwiek bieg z Dzikiego Weekendu, a w następującym etapie dokonując opłaty startowego upoważnia Was na zniżkę w wysokości pierwszej opłaty startowej.  Dokonaj zakupu za minimum 200zł. np. odzieży lub obuwia sportowego w Warszawskim sklepie lub internetowym Jacekbiega  upoważni Was na obniżenie ceny o sumę startowego.     Wszystkie zakupy możecie dokonać na http://jacekbiega.pl/sklep-internetowy/

WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: MINI EXTRIM lub EXTRIM)

      PAKIET „EXTRIM” Z PAMIĄTKOWYM BUFF……

( Pakiet zawiera: Nr startowy, Buff, pakiet na obiad, talon na dzika, chip, medal na mecie, dziki sms z wynikiem)

- od 1 lutego do 26 czerwca - koszt udziału jednego zawodnika w ,,5 Biegu Szlakiem Dzika” wynosi 70 złotych, ( 21 EURO )
- od 27 czerwca do 14 lipca 2015 r. opłata wynosi 75 złotych, ( 24 EURO )
- od 15 lipca do 18 sierpnia 2015 r. opłata wynosi 85 złotych, ( 26 EURO )
(Uwaga! Po terminie 10 sierpnia 2015r.  organizator nie zapewnia BUFF , oraz  medali ograniczone w ilości  300 szt.)
- w dniu 23.08 2014r. opłata wynosi 100 złotych, ( 30 EURO )  (w dniu startu opłaty w biurze zawodów - godz. otwarcia biura 8:00 - 10:15)

WPŁATA:
KONTO: Stowarzyszenie Klub Biegowy "Dzik"
Bank BGŻ 
Numer Konta: 08 2030 0045 1110 0000 0400 3830
(Proszę wpisać w tytule Imię, Nazwisko, Data Urodzenie, Pakiet: MINI EXTRIM lub EXTRIM)

Elektronicznego pomiaru czasu na I "Ekstremalny Dzikobieg" wykona firma SPORT-TIME.

Uwaga: organizator nie dopuszcza możliwości zwrotu wpisowego, jest możliwość zmiany zawodnika na liście startowej do dnia 10 sierpnia br.

 

10. BEZPIECZEŃSTWO I ZASADY ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW

 

Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów. Każdy z uczestników musi posiadać dokument tożsamości lub legitymację szkolną / służbową. Warunkiem udziału w biegach jest własnoręczne złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do uczestnictwa w biegach na własną odpowiedzialność. Organizator nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci, szkód, jakie mogą wystąpić w związku z uczestnictwem w biegu. Organizator nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się poleceń wydawanych przez organizatorów, służby porządkowe oraz zabezpieczenie medyczne
Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniami na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy
Zawodnicy zobowiązani są do zachowania czystości zarówno na starcie, mecie jak i trasie biegu.
Do udziału w zawodach nie zostaną dopuszczone osoby, których zachowanie wskazuje na to, iż znajdują się one pod wpływem alkoholu lub innego środka odurzającego
Nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa będzie skutkowało odebraniem numeru startowego oraz natychmiastową dyskwalifikacją zawodnika

 

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zawody odbędą się bez względu na warunki atmosferyczne
Organizator zapewnia wodę pitną na trasie biegu
Organizator zapewnia podstawowe zabezpieczenie medyczne imprezy (punkty stałe oraz mobilne), co nie zwalnia uczestników od odpowiedzialnego zachowania na trasie
Organizator zapewnia darmowy nocleg w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach (należy jednak posiadać własną karimatę i śpiwór)
Organizator zapewnia parking, szatnie i depozyt na terenie Szkoły Podstawowej nr 8 oraz Ośrodka Sportu i Rekreacji w Policach przy ul. Piaskowej 97
Organizator zapewnia wyżywienie po biegu serwowane na stołówce z dwóch dań.
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji postanowień niniejszego regulaminu.

 

12. Nocleg 


Organizator zapewnia nocleg na hali sportowej, salach mniejszych w SP 8 w Policach. Własny śpiwór i karimata. 

HOTEL DOBOSZ*** Police - zniszka 10%

Internat - kontakt z organizatorem 506013223

OFICJALNY  REGULAMIN  ZAMIESZCZONY  JEST  NA  STRONIE:  WWW.EKSTREMALNYDZIKOBIEG.BLOGSPOT.COM

 

Z poważaniem,
Organizatorzy